måndag 15 december 2008

Sista veckan på Studio Lisa Bengtsson!!

Det är inte klokt, men så är det. Det är min sista vecka här hos Lisa och det känns faktiskt jättetrist, trots att jag har en enorm längtan efter jul och allt som hör det till. Inte nog med att det är min sista vecka hos Lisa, det är också min sista vecka med bloggen... Därför ger jag er nu en chans att påverka vad jag ska skriva om. Är det något som ni inte har fått svar på än, om vem Lisa är och vad hon gör om dagarna? Önska på! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle vilja veta mer om Lisas storebror

Anonym sa...

jag skulle vilja veta hur lisa gick tillväga när hon startade eget, om hon gjorde det direkt efter skolan eller under skolan, om det var svårt osv..:) Och andra bra tips hon kan ha att starta företag som ny formgivare :)