fredag 19 december 2008

Avslutningsfika

Ja då var sista dagen på denna tioveckorsperiod slut! Det känns trist såklart och tiden har gått snabbt samtidigt som det känns som att jag gjort mig väldigt hemmastadd här. Kanske därför det känns trist... Vi hade avslutningsfika inne hos Jocke och Fredrik på emedius. Det var jättemysigt, jag bjöd på kladdkaka och glögg som var mycket uppskattat. Jag blev förhörd på mina framtidsplaner och så pratade vi lite strunt.

Fikat dukades såklart upp på Lisa Bengtsson-porslin :)



Jag kommer verkligen att sakna bloggandet! Jag har blivit van, på ett positivt sätt, att fota och dela med mig av saker jag gör. Kanske jag startar ett eget bloggprojekt framöver, vem vet. Tack alla som läst och följt bloggen!!

God jul och gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det har varit kul att följa!!!
Kram på dig, Sofia INDISKA