fredag 31 oktober 2008

En regnig fredag, för den som undrar

Idag har jag suttit själv här på Studio Lisa Bengtsson. I alla fall ifrån halv tolv och tills nu. Lisa sprang då iväg på någon typ av intervju. Under dagen har jag bland annat fixat utställningsbilder till Lisas hemsida, skickat iväg två beställningar, betsällt ny packtejp och brännt ut skivor med bilder.

I brist på en Lisa att fota tog jag istället denna otroligt konstnärliga bild på mig själv framför toalettspegeln :)


Jag upptäckte även att Lisas cykel stod ute i regnet. Den såg lite förnärmad och bortglömd ut så jag tog genast in den!


Visst ser den mycket gladare ut? Även om den fortfarande är lite blöt och har löv i cykelkorgen...


Nu ska jag ta och ge mig iväg till Designgalleriet en stund, innan de stänger!

Inga kommentarer: