onsdag 3 december 2008

Dekaler till dörr och fönster

Idag fick vi en ny dekal till dörren där Studio Lisa Bengtssons adress står. Vi fick även en dekal till fönstret där det står Studio Lisa Bengtsson. Det är dels många som kommer förbi och frågar vad vi gör här egentligen, men också så kan det vara bra för bud och brevbärare att företagsnamnet står på fönstret.

Jag fick börja med att dra bort den gamla dekalen som satt på dörren. Det var ett himla projekt, tog ganska lång tid och gjorde ont i fingrarna men till slut gick det.


Sen gjorde vi rent glaset och klistrade på den nya!


Så här ser fönstret ut utifrån numera. En klar förbättrning måste jag säga :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Det här är Cattis Lisas barndomskompis som skriver, jag följer bloggen varje vecka och tycker det är superspännande att se vad Lisa har för sig, jag är mäkta imponerad! Så när du slutar din praktik måste nån annan ta över :)
Nu är det så att bostadsrättsföreningen jag bor i har tänkt beställa nr dekaler liknande de ni har satt upp... fast bara numret till porten (15), jaja ja tänkte bara fråga vart ni har beställt dom om det fanns någon att rekommendera?
Ha det fint & hälsa Lisa från mej!

Emmeli sa...

Ja det är helt sjukt att de här 10 veckorna snart är slut. Det är ingen firma som gjort våra dekaler utan några vi känner, så jag kan tyvärr inte rekomendera någon... Lisa hälsar så jättemycket tillbaka! Kul att du följer bloggen :)