måndag 20 oktober 2008

Lisa Bengtsson goes redhead

Ja, det är faktiskt sant! Lisa har färgat håret rött och såhär blev resultatet:

Snyggt, tycker jag att det blev. Halsduken som Lisa har på sig kommer ifrån Indiska.

Visste du förresten att varje tallrik i Lisas tallrikskolletion har ett roligt citat på undersidan? Här är tallriken "Lillasyster" och på denna tallrik står citatet: "Ska man vara elegant så varför inte vara det på ett sätt som gör lite väsen av sig och drar alla avundsamma blickar till ens person".

6 kommentarer:

Emma sa...

Nice. Är jag med :) (rödhårig). Dock inte naturligt. Men visst passar det bra nu till hösten! & årt runt..hehe

Anonym sa...

Vilken snygging!!

Anonym sa...

Ah va snyggt Lisa! Men det är du ju alltid :o)
Kram Sara & Hilda

Anonym sa...

Snygg hårfärg och fantastiskt snygg halsduk!!! INDISKA verkar vara en kanonaffär...
kram sofia

Anonym sa...

vad snygg du blev. och vilken fantastiskt snygg halsduk. och när jag endå håller på kan jag säga att brevlådan ser fantastisk ut!

Emmeli sa...

Ja, Indiska är en riktigt bra affär! :) Kul att ni gillar den nya hårfärgen, jag kan bara instämma.