torsdag 16 oktober 2008

Etikettkaos

Ja, det är precis som det låter. Jag har ägnat förmiddagen åt att försöka fixa utskriftsvänliga etiketter av ett adressregister i exel. Det var inte det lättaste ska jag be att få tala om. Efter mycket om och men lyckades jag tillslut, även om jag nu inte är bästa kompis med varken exel eller word! :)

Lisa har sitt egna kaos också. Med femtioelva tallrikar som ska skickas iväg och ett skrivbord som håller på att svämma över. Det positiva med det senaste är dock vetskapen om att allt man letar efter finns på skrivbordet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med blogg, lägger in den som favorit tilsammans med de andra
38 st som jag följer dagligen....
Känn ingen press att uppdatera dagligen alltså...
ha ha.
kram och hoppas man får en inbjudan till vernissage!
sofia

Emmeli sa...

Ja gör det, vad kul! :)
Inbjudan på g så håll ögonen öppna.